Pentru a plasa o comandă pe site-ul Janette, aveți mai multe opțiuni:
1. Selectați produsul dorit din catalogul/categoria de produse cu click pe fotografie, veți fi redirecționat în pagina acestuia, unde veți găsi un buton ”Adaugă în coș” în partea dreaptă. Dacă doriți achiziționarea mai multor produse, procedați la fel pentru fiecare produs in parte. Pentru a finaliza comanda mergeți în partea dreaptă sus a paginii unde este simbolul coșului de cumpărături. Acolo regăsiți produsele adăugate de dvs. în coș. Apăsați pe butonul ”Finalizează comanda” și veți completa în continuare datele de facturare și de livrare, veți alege metoda de livrare și metoda de plată. Pasul de completare a datelor se va face alegând una din cele 3 opțiuni: finalizarea comenzii fără cont de client, crearea unui cont dacă nu aveâi unul deja, sau logare în contul dvs pe care l-ați creat. După ce verificați completarea corectă și completă a tuturor informațiilor în câmpurile corespunzătoare, apăsați ”Trimite Comanda”. Mesajul ”Comandă Finalizată” împreună cu cel de mulțumire și rezumatul comenzii din următoarea pagină reprezintă plasarea corectă a comenzii și înregistrarea acesteia în sistem.
2. Telefonic la unul din numerele de telefon afișate în diferite puncte vizibile din paginile magazinului: 0721 33 55 77 sau 0721 33 66 99 3. Chat facebook, instagram sau din site sau nr. whatsapp.
Cum urmăresc comanda?
După ce comanda dvs a fost procesată, veți primi un mail de notificare despre expedierea comenzii în care aveți link-ul de tracking pentru urmărirea comenzii/expedierii. Dacă accesați link-ul de tracking sunteți redirecționați în pagina curierului unde aveți detalii despre expediție. De asemenea veți primi un SMS de la Fan Courier înainte de livrare prin care sunteți anunțați că urmează să efectueze livrarea la adresă.
Ce metode de plată pot să folosesc?
RAMBURS – plata se face numerar/cash în lei, direct la curier sau poștă la livrarea produsului
ONLINE – la plasarea comenzii, aveți opțiunea la metode de plată, plata ONLINE CU CARDUL prin sistemul de plăți securizate NETOPIA PAYMENTS, tranzacțiile fiind procesate 3D Secure. Dacă ați ales metoda de plată ONLINE CU CARDUL este necesar să completați un formular cu informații despre cardul dvs în pagina securizată a procesatorului de plăți. Comanda este trecută prin filtrele antifraudă iar în caz de validare suntem notificați în acest sens. Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului 3-D Secure elaborat de partenerii care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cel realizat la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant. 3-D Secure asigură în primul rând că nici o informație legată de cardul dvs nu este transferată sau stocată în nici un moment pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa și MasterCard.
Beneficiu - Pentru plățile prin card bancar nu este perceput niciun comision!
Unde livrați și care este taxa de livrare?
Livrăm pe tot teritoriul României prin firmele de curierat partenere și Poșta Română. Coletul cu produse va ajunge la dvs. în 48h prin curierat (exceptând zonele rurale mai îndepărtate) sau în 2-3 zile lucrătoare în zonele rurale mai îndepărtate dar care au totuși livrare prin curierat sau Poșta Română. Timpul de livrare se consideră din momentul în care predăm coletul curierului sau oficiului poștal.
Livrarea este GRATUITĂ la comenzile peste 250lei!
La comenzile sub 250lei, se percepe o taxă de 14.99lei pentru localitățile aflate în aria de acoperire a firmelor de curierat, în caz contrar, vom trimite coletul prin Poșta Română iar prețul transportului vă va fi comunicat telefonic sau prin email.
Livrările standard se fac prin firmele de curierat partenere în localitățile din aria de acoperire iar în localitățile din afara ariei de acoperire, coletele se livrează cu Poșta Română și ajung în 2-3 zile lucrătoare.
BIJUTERIILE PERSONALIZATE SE LIVREAZĂ ÎN TERMEN DE 3-7 ZILE LUCRĂTOARE!!!
Primiți comenzi prin telefon sau email?
Da, comenzile se pot plasa și telefonic la unul din numerele de telefon 0721 33 55 77 sau 0721 33 66 99, prin email la adresa comenzi@janette.ro
Pot adăuga sau șterge un produs din comanda finalizată?
Da, puteți adăuga sau șterge produse din comanda finalizată. Acest lucru se poate face cel mai rapid și eficient, telefonic la unul din numerele 0721 33 55 77 sau 0721 33 66 99. ATENȚIE! Modificările nu se mai pot face după ce ați primit mesaj de livrare a comenzii!
Am făcut o comandă dar nu am fost contactat pentru confirmare
Confirmarea comenzii dvs o primiți pe email, imediat după ce ați plasat comanda. Dacă produsele selectate sunt în coșul de cumpărături, înseamnă că nu ați plasat comanda și atunci trebuie să finalizați. Atunci când comanda este plasată corect și înregistrată în sistem, primiți pe adresa de email pe care ați introdus-o în câmpul dedicat, o copie a comenzii iar coșul de cumpărături va fi gol.
Pentru a avea un flux cât mai rapid și eficient în ceea ce privesc cumpărăturile online, recomandarea noastră este crearea unui cont. Aici puteți adăuga o listă cu produsele preferate. Cum se adaugă produsele preferate? În pagina fiecărui produs, regăsiți în partea dreaptă simbolul inimioară, click pe acest simbol și astfel adăugați produsul în lista de preferințe. Lista de preferințe se modifică când adăugați sau renunțați la unele produse.
Produsele din lista de preferințe se pot adăuga în coșul de cumpărături și apoi se plasează comanda. Se scurtează timpul petrecut pentru a completa datele de livrare și facturare. Odată creat contul, se salvează aceste date și vă scutește de timp pierdut.
Ce garanție am pentru bijuteriile JANETTE?
La fiecare bijuterie oferim garanția de calitate, certificăm faptul că bijuteriile sunt originale, lucrate din argint de bună calitate, achiziționate de la furnizori autorizați. Bijuteriile sunt marcate și verificate de ANPC.
Cum pot alege produsul care mi se potrivește?
Magazinul nostru online cuprinde o gamă largă de bijuterii și accesorii astfel încât să acopere cerințele și preferințele clienților noștri. Dacă ai nevoie de ajutor și consiliere, colegele noastre te vor ghida în a face cea mai bună alegere, la unul din numerele de telefon 0721 33 55 77 sau 0721 33 66 99.
De ce să îmi fac cont JANETTE?
Știi mereu statusul comenzii. Știi mereu ce comenzi ai în istoric, poți re-comanda un produs direct din cont.
Odată creat contul, economisești timp prețios, deoarece nu mai trebuie să completezi datele de livrare și facturare. Ai o listă de produse preferate, din care poți oricând adăuga în coș, fără a mai pierde timp navigând pe site și căutându-le. Ai posibilitatea să scrii recenzii despre produsele cumpărate și să ne lași comentarii legate de ofertele noastre.
Cum procedez dacă primesc un articol deteriorat?
În cazul în care unul dintre produsele livrate este deteriorat sau prezintă orice altă problemă la desfacerea coletului se poate înlocui sau returna în mod gratuit împreună cu formularul de retur.
Există posibilitatea să returnez produse?
Da, orice bijuterie comandată poate fi returnată în termen de 30 de zile calendaristice de la data achiziționării. Vă rugăm să trimiteți cererea de retur pe care o puteți descărca din ”Pagina de retur” la adresa contact@janette.ro.
Bijuteriile arată la fel ca în fotografii?
Da, bijuteriile JANETTE arată exact ca în fotografiile prezentate. Fotografiile reflectă bijuteria exact ca în realitate. Bijuteriile din argint personalizate gravate sunt realizate prin cea mai nouă tehnică, gravura laser, care se imprimă adânc și nu se șterge în timp.
Am văzut în altă parte bijuterii similare, dar mai ieftine. Ce beneficii am dacă aleg bijuteriile JANETTE?
Prețul bijuteriilor Janette se reflectă în calitatea produsului finit și a serviciilor oferite.
Ne diferențiem prin calitatea argintului, șnururile din piele naturală de o calitate superioară, șnururile din mătase de calitate, GRAVURA LASER de ultimă generație, timpul petrecut pentru a crea fiecare bijuterie în parte cu o atenție deosebită la detalii pentru a crea un produs finit deosebit, ambalajul premium.
Așadar principalele BENEFICII de care veti avea parte sunt: CALITATE SUPERIOARĂ a argintului, GRAVURA LASER de ultimă generație, ÎMPACHETARE PREMIUM la fiecare bijuterie, CERTIFICAT DE AUTENTICITATE pentru fiecare bijuterie, ATENȚIE DESĂVÂRȘITĂ până la cele mai mici detalii la crearea fiecărei bijuterii personalizate, TRANSPORT GRATUIT pentru comenzile ce depășesc 250lei, lucruri care vă sunt confirmate de clienții noștri mulțumiți.
Cum se pot personaliza bijuteriile JANETTE?
Bijuteriile JANETTE se pot personaliza prin GRAVURĂ LASER, DECUPARE LASER sau ambele. Posibilitățile de personalizare sunt infinite. Putem personaliza bijuteriile prezentate cu imagini și/sau texte predefinite sau UNICAT cu un text mai deosebit, care vă reprezintă, simboluri sau date de naștere, date ale evenimentelor speciale din viața dumneavoastră etc.
De asemenea, atunci când alegeți să personalizați o bijuterie, fie lănțișor, brățară sau bănuț de moț, puteți alege atât texte cât și simboluri pentru a crea o bijuterie unicată.
Fonturile pot fi alese din cele pe care le regăsiți în pagina de produs, colegii noștrii de la grafică au ales după nenumărate teste cele mai potrivite pentru gravură, astfel încât să se înțeleagă textul gravat cât mai clar.
De asemenea, vă recomandăm să alegeți texte cât mai scurte dar în același timp cu însemnătate pentru dumneavoastră. Ele se vor grava fără DIACTRITICE.
Cum aleg mărimea potrivită?
Mărimea potrivită pentru o brățară cel mai bine se alege măsurând încheietura mâinii. Însă dacă brățara este pentru un cadou, mărimile standard sunt alese după lungi căutări și teste astfel încât să fie cea mai bună alegere. Așadar pentru brățările personalizate JANETTE fie cu șnur, piele sau lanț sunt mărimi între 16.5cm si 22cm. Dacă mărimea pe care o doriți nu se află în cele standard, puteți completa în câmpul Altă dimensiune - dimensiunea dorită de dumneavoastră.
Bijuteriile personalizate se pot returna?
Bijuteriile personalizate au o însemnătate aparte și de aceea înainte de a da în lucru orice comandă de bijuterie personalizată, verificăm dacă toate detaliile sunt corecte pentru a evita în mod clar un retur. DAR dacă bijuteria nu corespunde cerințelor din vina noastră, vom remedia imediat problema și vă vom trimite bijuteria comandată în cel mai scurt timp. Orice problemă este necesar să fie semnalată în termen de 24 ore de la primire. Echipa noastră vă stă la dispoziție cu absolut tot ce este necesar pentru ca dumneavoastră să fiți un client mulțumit de achiziția făcută.
De asemenea, pentru a evita astfel de neplăceri, vă rugăm să CITIȚI cu ATENȚIE toate informațiile despre bijuterie atunci când alegeți să comandați o bijuterie personalizată, să completați cu atenție toate detaliile legate de mărime, text și sau imagine pentru gravură etc. Așa cum le veți completa, așa vor intra la noi în sistem în comanda dumneavoastră. Pentru un plus de siguranță, veți fi contactat de una din colegele noastre pentru a confirma toate datele, după plasarea comenzii.
BIJUTERIILE PERSONALIZATE NU SE RETURNEAZĂ - deoarece ele sunt personalizate cu text, simbol, mesaje specifice după cerințele dumneavoastră.
Pentru orice nelămuriri sau alte întrebări, vă rugăm să ne contactați înainte de a plasa comanda!
Pot renunța la comandă?
În principiu da, dar dacă comanda a fost confirmată și dată în lucru, cel mai probabil că se află în execuție și din păcate nu se mai poate anula, fiind vorba despre o bijuterie făcută la comandă, personalizată după cerințele dumneavoastră.
Ne puteți contacta la numărul de telefon 0721 33 55 77 sau 0721 33 66 99.
Primesc fotografii inainte de livrarea bijuteriilor personalizate?
În mare parte, nu trimitem fotografii înainte de livrare. Excepție fac situațiile în care bijuteria comandată este pentru un cadou iar persoana care comandă dorește să vadă cum arată bijuteria care o va dărui.
În colecția noastră de bijuterii personalizate regăsiți modele reprezentative după care vă puteți ghida astfel încât să îl alegeți cel mai potrivit. Pentru echipa noastră, cel mai important lucru este ca bijuteriile să fie lucrate în timp util, să ajungă la destinatar și să se bucure de ele.
Ce fac dacă mărimea brățării nu mi se potrivește?
Dacă ați greșit dimensiunea brățării cu șnur atunci când ați comandat-o, înlocuirea șnurului va fi GRATUITĂ însă dumneavoastră veți suporta cheltuielile de livrare adică 14.99lei, cu condiția ca brățara să nu fie purtată.